+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 30 of 43

Thread: Forums Are Awesome!!

  1. #1
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    Athens, AL
    Posts
    740
    OHMYGARTH!! Are these new features outta the frickin GarthWorld or what??!!!??!!

    Sugarbritches has bout out done himself this time! JUST when you think that PG can't possibly get any better and WHAM WHAM WHAM...here come this mind blowing set of options to play with!!

    AGAIN...I just have to say, I am sooooooooo proud to be here!

    Thanks for all the hard work Brandon AND the teasing today...u sure you aint taking after Garth the way you torture me lately...hum....

    Teresa
    Here's to love on Earth, love that is left behind, the love that you take with you, the love that never leaves. Love really is forever and goes on without end. Peace to all and may we all believe and trust in that power of love. BELIEVE.

  2. #2
    Join Date
    Jul 1998
    Location
    PlanetGarth
    Posts
    6,854
    Tortured by Garth?

    Hmmmmmmmmmm........ *giggles*

    Yep, you're right Ms. T... it's looks really great and I'm having fun with all the features.

    Gotta add you to my buddy list! Okie?
    But you've got to be tough when consumed by desire
    'Cause it's not enough just to stand outside the fire

  3. #3
    Join Date
    Jun 1999
    Location
    Ottawa, Ontario CANADA
    Posts
    2,748
    Agreed......

    WOW WOW WOW....

    Thanks Brandon and Moni and Jason.

    Nelly

  4. #4
    Join Date
    Sep 1999
    Location
    Washington
    Posts
    3,241
    All I can say is WOW Brandon!!

    It's awesome

    Lori

  5. #5
    Join Date
    Nov 1998
    Posts
    2,677
    Glad you all like the new additions!

    As usual, Brandon has outdone himself again...

    I think that everyone will love the new features.

    Moni

  6. #6
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    Athens, AL
    Posts
    740
    BTW...
    Ahem...I gotta bone to pick with my Sugarbritches.

    Contrary to popular belief...I realize I *am* older than he is. BUT...according to the lil registered thingy on here...I registered with PG in 1969.

    Nah yall...

    I wasn't born till 1964 and granted, I've said I have ALWAYS been a Garth fan...but I swear to ya all...I didn't become a fan at age FOUR!! hehehe Course...somewhere deep inside this warped mind, I was probably thinkin....hummmm..when I grow up, I wanta be a doctor...nah...a teacher...nah.a lawyer...nah....oh yeah..that's it!! I wanta be a GARTHNUTT!!!

    I know. I know. I am one sick puppy. I warned you Sugarbritches, I was gonna get on here tonite and play with the new toys!!

    That's what you get for giving me more ways to play with Garth.

    Um....

    I'm in trouble iffin Sugarbritches sees that remark. I meant it innocently enuff. I swear. I did. I AM INNOCENT I TELL U!!

    Geez...I'm gonna get in trouble.

    Teresa
    Here's to love on Earth, love that is left behind, the love that you take with you, the love that never leaves. Love really is forever and goes on without end. Peace to all and may we all believe and trust in that power of love. BELIEVE.

  7. #7
    Join Date
    Jul 1998
    Location
    PlanetGarth
    Posts
    6,854

    Well Ms. T...

    Maybe you can try out some of those new emoticons on him!





    Now we just need a *wicked, evil grin* emoticon!!!
    But you've got to be tough when consumed by desire
    'Cause it's not enough just to stand outside the fire

  8. #8
    Join Date
    Nov 1998
    Posts
    2,677
    T,

    I will vouge for you and tell Sugarbritches that that evil Sybil twin came out to play and it wasn't really you that posted that last remark...

    Sybil.... Simma Dahn Na!




    Moni

  9. #9
    Join Date
    May 1999
    Location
    Nashville, TN area
    Posts
    6,845
    Originally posted by Teresa Morris
    I wasn't born till 1964 and granted, I've said I have ALWAYS been a Garth fan...but I swear to ya all...I didn't become a fan at age FOUR!!
    Teresa?

    1969-1964 = 5 years old hun.. LOL

    *runs*

    Dunno where ya got 4 from... is that southern math?

    *giggle*

  10. #10
    Join Date
    Nov 1998
    Posts
    2,677
    Jason,

    You had better run faster honey....

    When T get's ahold of you, your gonna be chopped liver on a paper plate....



    Moni

  11. #11
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    Athens, AL
    Posts
    740
    Originally posted by Chris Gaines


    Teresa?

    1969-1964 = 5 years old hun.. LOL

    *runs*

    Dunno where ya got 4 from... is that southern math?

    *giggle*
    ROFLMAO!!

    Lookie here CG Jason...its late, I'm tired and I am OBVIOUSLY the oldest registered member of PG...I have been here since 1969 u know...so give me a lil respect.

    AND yes, God help me, that is Southern Math at its finest. So I have only two words for you. BITE ME!!!!!!

    Oh man...I really NEEDED these laughs after the past month of my life!!

    And Moni, he won't be chopped liver, he's gonna be BBQ'ed Chris Gaines. Hum...waitta minute...that don't sound so bad.

    Rut ro, I've fallen in the gutter again and can't seem to get up. Someone PLEASE join Moni in persuading Brandon this was my evil twin who made all these posts!!

    Teresa
    Here's to love on Earth, love that is left behind, the love that you take with you, the love that never leaves. Love really is forever and goes on without end. Peace to all and may we all believe and trust in that power of love. BELIEVE.

  12. #12
    Join Date
    Jul 1998
    Location
    PlanetGarth
    Posts
    6,854
    Southern math???? *grrrrrrrrrrrrrrr*

    Oh wait... that's right...

    Southern women added in a modifer so that we NEVER get old! We just get REFINED!

    Yankee's just get old and crabby.

    OOPS... forgot I'm half yankee.
    But you've got to be tough when consumed by desire
    'Cause it's not enough just to stand outside the fire

  13. #13
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    Athens, AL
    Posts
    740

    Re: Well Ms. T...

    Originally posted by Snow
    Maybe you can try out some of those new emoticons on him!





    Now we just need a *wicked, evil grin* emoticon!!!
    Yeppers for dang sure and a PUFFS warning for my columns and we'll be set for life!

    Teresa
    Here's to love on Earth, love that is left behind, the love that you take with you, the love that never leaves. Love really is forever and goes on without end. Peace to all and may we all believe and trust in that power of love. BELIEVE.

  14. #14
    GarthFanCanada1 Guest
    I like the new forums as well....



    Barkley

  15. #15
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    2,029
    The new forums are great Brandon, it was well worth the wait
    There are so many new things to check out and being I just put myself in my own buddy list, hey, I'm off to a good start
    -Susan-

  16. #16
    Join Date
    May 1999
    Location
    Templeton, MA
    Posts
    574
    The new forums are so cool, thanks Brandon, Monica and Jason, I was having withdrawals yesterday cause couldn't get on, but defintely worth the wait .

    Thanks again

    Robin

  17. #17
    Thanks for the new forums! You guys are doing your darnest to make me computer literate aren't you?

    deb

  18. #18
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    middle of nowhere, Illinois
    Posts
    1,568
    Hey Ms. T......seems you've got company in the old timer's club! Us 1969ers sure were ahead of our time....lol, wonder if Garth knew we were just waiting here for him?!?!

  19. #19
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Murfreesboro, TN
    Posts
    57
    Really cool..... ya'll!!
    Hey us southerners know our math....
    wheres my calculater?
    LOL
    Lovin it!!
    Huggs
    Kimmers

  20. #20
    Join Date
    Sep 1999
    Location
    Washington
    Posts
    3,241
    Southern women added in a modifer so that we NEVER get old! We just get REFINED!
    Pass some of that along Snow

    You Guys are too funny. Stand and be proud that you registed for PG before Brandon was born. What visionaries you are.

    Lori

  21. #21
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    The Beaches of Cheyenne
    Posts
    3,068

    Southern Math???

    Hey us Yankees can add and subtract too! When we get really hard equations or big numbers, we take our shoes off....then it is a breeze! You guys are cracking me up!

    Jason, my little StudMuffin, leave it up to you to find that little error. I 'd be careful if I were you, I gotta a feeling thses ladies are gonna get cha big time!

    Teresa you aren't old. You don't even know what old is honey. If you were born in 64 that means you were 1 when I graduated from HS. Oh my, now I have gone and done it. I have depressed the heck outta myself!

    (hobbles back to her rocking chair and throws shawl over shoulders)

    Mary Liz
    Life is too short NOT to be a Garth Brooks fan!

    I read this article that said the typical symptoms of stress are eating too much, impulse buying, and driving too fast. Are they kidding? That is my idea of a perfect day!!!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    Kentucky...Home of the KY Wildcats.
    Posts
    179
    Thanks Brandon!!!!
    You never cease to amaze us with your many talents!!
    You have to be a relative of Garth's because your a
    NATURAL!!
    ~anna

  23. #23
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    A small town within the big city
    Posts
    1,744
    LOL Teresa!!!!! You're a young'un!!!!

    Very nice upgrade on the forums. Congrats to all involved.

  24. #24
    Join Date
    Aug 1999
    Location
    Beautiful Oregon..
    Posts
    4,421
    Again- WOW!

    --spud--

  25. #25
    Join Date
    Apr 2000
    Location
    Florida... was vermont
    Posts
    256
    The "new" forums are awesome..
    Thank you Brandon and Gang..
    This is very classy..Can't wait to play with all the options..
    ~Pay'em~

    "Anywhere, where only fools will dare"
    "I'll leave my light on, if you leave yours on for me"

  26. #26
    Join Date
    Apr 2000
    Location
    Florida... was vermont
    Posts
    256
    The "new" forums are awesome..
    Thank you Brandon and Gang..
    This is very classy..Can't wait to play with all the options..
    ~Pay'em~

    "Anywhere, where only fools will dare"
    "I'll leave my light on, if you leave yours on for me"

  27. #27
    Join Date
    Sep 1998
    Location
    Beautiful Georgian Bay,Ontario, Canada, where the sunsets are heaven-sent
    Posts
    158
    What a change!!!
    Looking good Jason, you have done a terrific job. As usual.
    Thanks for adding some sunshine to our Wintery lives!!

  28. #28
    Join Date
    Aug 1998
    Location
    Tucson/Oro Valley, AZ
    Posts
    1,496

    Woohoo!!!!!!!!!

    Wow! yay! the new forums totally ROCK! Good job Brandon! You rock man! Very very very cool!

    .Ari.

  29. #29
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Heart O' Dixie (Alabama)
    Posts
    715
    OMG, it's like being a kid in a candy store! Do I look at other people's cool posts first? Do I change my profile? Do I check out new smilies? Do I go crazy? This is all just too

    Great work, Brandon-Meister.

    Elaine

  30. #30

    cool forums

    THese are I want to play now
    We Just danced in the rain and listened to the Thunder Roll

+ Reply to Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts