Search:

Type: Posts; User: CER956; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    279

    I just want the remaining volumes in the...

    I just want the remaining volumes in the Anthology series plus FUN, I really don't want Legacy 2 to get in the way of the other 3 books and for the love of god no more LIVE albums until the rest...
  2. Replies
    13
    Views
    487

    Yeah, I don't care about her everyday attitude,...

    Yeah, I don't care about her everyday attitude, she's got a great sound and the talent to back it up. Also VERY easy on the eyes, ya blew it Blake ;)
  3. Replies
    13
    Views
    480

    $45 is a good deal and I've read nothing but...

    $45 is a good deal and I've read nothing but great things about the quality of the vinyl on the Steve Hoffman forums (that's an audiophile site for people that don't know) so good on Garth for...
  4. Thread: Dive Bar Video

    by CER956
    Replies
    30
    Views
    825

    CORNY is the word that comes to mind, not a...

    CORNY is the word that comes to mind, not a favorite of mine. Digging the song more and more though FWIW
  5. Replies
    19
    Views
    1,047

    Is it confirmed that FUN is being pushed back???...

    Is it confirmed that FUN is being pushed back??? Damn it!

    RATS just saw the article
    https://www.billboard.com/articles/columns/country/8533508/garth-brooks-legacy-box-set
  6. I thought he sold it out tho?...

    I thought he sold it out tho?
    https://www.allaccess.com/net-news/archive/story/153873/garth-brooks-sells-out-yankee-stadium-adds-second-

    And on another note he got George Strait to be...
  7. Replies
    7
    Views
    462

    Hmmm, the trailer didn't do much for me but it's...

    Hmmm, the trailer didn't do much for me but it's just a trailer. Didn't give me the sense of building up like say Elvis' The Searcher did but that's just me.

    If I don't have cable, will this be...
  8. Replies
    434
    Views
    51,998

    Yup, I do unlimited for now but in time I'll...

    Yup, I do unlimited for now but in time I'll switch over to HD.

    Love my CD's though, nothing replaces physical media for me.
  9. Replies
    434
    Views
    51,998

    Will the Dive Bar video be released any time...

    Will the Dive Bar video be released any time soon? How's it doing on the charts? also will it be on Youtube or will it be stuck in Amazonville ?
  10. Nice! Is this what was going to be the Anthology...

    Nice! Is this what was going to be the Anthology ? Or is just a promo piece to coincide with Fun?
  11. IN PIECES ROPIN THE WIND MAN AGAINST MACHINE...

    IN PIECES
    ROPIN THE WIND
    MAN AGAINST MACHINE
    THE CHASE
    NO FENCES
    GARTH BROOKS
    SEVENS
    SCARECROW
    GUNSLINGER
    FRESH HORSES
  12. Thread: Dive Bar

    by CER956
    Replies
    107
    Views
    12,864

    I'm not surprised it's not doing better, another...

    I'm not surprised it's not doing better, another misfire IMO. Garth went from one of the best produced artists in country music to sounding like a Garageband demo singer.
  13. Just give me a deluxe version of FUN and I will...

    Just give me a deluxe version of FUN and I will be happy. But if the tracks that have been released so far are the highlight, then this will be my least played GB album next to Fresh Horses.
  14. Thread: Pushing Legacy

    by CER956
    Replies
    28
    Views
    1,796

    Sounds about right but it's kinda pathetic IMO. ...

    Sounds about right but it's kinda pathetic IMO. Granted the fans win because he saturates the market with product that we have the right to buy or pass on but it's just so desperate at this point.
    ...
  15. Thread: Pushing Legacy

    by CER956
    Replies
    28
    Views
    1,796

    Michael Jackson never owned the Beatles...

    Michael Jackson never owned the Beatles mastertapes, just the publishing. EMI and Apple records own the masters and it's said the Beatles get the highest royalty rate compared to other artists.
    ...
  16. I'm glad I passed, not worth it IMO.

    I'm glad I passed, not worth it IMO.
  17. Thread: Charts

    by CER956
    Replies
    11
    Views
    1,573

    I don't blame them.

    I don't blame them.
  18. I'm sorry for threadcrapping but any word on a...

    I'm sorry for threadcrapping but any word on a forthcoming Anthology?
  19. Thread: Charts

    by CER956
    Replies
    11
    Views
    1,573

    Yes it is quite common for a song to debut high...

    Yes it is quite common for a song to debut high then tumble down. I don't believe for a second it is done. First off Garth has a promo team dedicated to working his music 24/7. he has more money...
  20. Thread: Dive Bar

    by CER956
    Replies
    107
    Views
    12,864

    Thank you for sharing that vimeo link! The...

    Thank you for sharing that vimeo link!

    The production (again) is atrocious, I love Garth's loyalty but he needs to FIRE MARK MILLER, it sounds like a cheap karaoke track.
Results 1 to 20 of 100
Page 1 of 5 1 2 3 4