PDA

View Full Version : ba ba baaa. baaaaa baa



honky
10-13-2001, 04:29 AM
LOL

well.. you get the idea!! ;)

Tell me, how many of you just can't stop singing this line?? :D


My friends like this line the most!! They think this is soooo cute :p


:rolleyes:Tommy:rolleyes:

racmac
10-13-2001, 04:45 AM
I'm with you Tommy...its just pops in your head and its starts...

ba ba baaa ba....

too cute!

Rachael

KindanewGarthfan
10-13-2001, 06:07 AM
I know what you mean Tommy, lol
I can't stop singing it either, my friends think im going mad, hehehe

Hannah:)

Cheryl
10-13-2001, 11:21 AM
:) LOL....yep, I know what ya mean!

CheyenneWindRoper
10-13-2001, 12:01 PM
Well Tommy, if the fact that 7 sheep herders have shown up at my house this week to take me out to the fields to graze is any indication...........




















Yep, I am hooked on Baa Baa ba ba -ing!


:p;)
Mary Liz

Lowell Miller
10-13-2001, 01:24 PM
I've had the whole song stuck in my head... :) I'm just so glad it's a ba ba baaa and not a nah nah nah. I have a rule I never listen to a song that na na nahs. ;) Please Garth don't ever na na nah. :p

jstensig
10-13-2001, 01:38 PM
*LOL* Lowell.

Too funny:D

I'm getting more and more hooked on this song the more I hear it (a lot): When I first heard it, I was afraid that I wasn't gonna like it.

Now - I think it rocks, but I still doubt it's going to be a big hit.

Jakob

Garthfan92
10-13-2001, 01:56 PM
It wasn't until about the third time I heard it that I liked that part. It's so cute though. It grew on me quickly.

Lisa

Vanessa
10-13-2001, 03:00 PM
I love that part..it's so like Garth to do something like that :)

Vanessa :)

honky
10-13-2001, 03:12 PM
LOL... I am imaginging the audience singing this part when Garth does (he might) this one live on TV :D


"Everybody.. come on.. ba baa baaa baaaa baa baa baa baaaaaaaaa



SO CUTE!! ;)


Lowell,

What is wrong with "na nahhh. naaa"???? ;)


Tommy

bluestocket
10-13-2001, 06:11 PM
that line sux!!!!!!!!!!!!!!

The song is GREAT except that yelling.....*argh*.
What happened? Did he forget any text or lyric?????
*blue*

countyfair_85
10-13-2001, 06:17 PM
ROFLOL Mary Liz!!!!

Those sheep herders are hard at work! :eek:

Baaa..ba...ba..ba...baaa...LOL

This makes me think of Garths song "Against The Grain"
and the verse...

"You can't follow like a bunch of sheep, you gotta listen to your heart!"

Didn't Garth say that the Scarecrow followed his heart?

you gotta follow your heart then!

-Diane :)

XFER
10-13-2001, 08:16 PM
extremely catchy :D ba ba babababa baaa

Lowell Miller
10-14-2001, 01:56 PM
I don't really know Tomster....I think it's been overdone. *lol :p

honky
10-14-2001, 02:36 PM
*ROFLOL*

Is "Tomster" moi???? :p


If so, I like this one!!! :D


Well.. na nahh naa... is quite a common line..LOL


Tommy

Paula
10-14-2001, 07:43 PM
Originally posted by countyfair_85
ROFLOL Mary Liz!!!!

Those sheep herders are hard at work! :eek:

Baaa..ba...ba..ba...baaa...LOL

This makes me think of Garths song "Against The Grain"
and the verse...

"You can't follow like a bunch of sheep, you gotta listen to your heart!"

Didn't Garth say that the Scarecrow followed his heart?

you gotta follow your heart then!

-Diane :) Wow, Diane, what a cool connection!!!

Paula

Lowell Miller
10-15-2001, 01:53 AM
You're the Tomster Tommy. :)

honky
10-15-2001, 05:31 AM
Thanks Lowell!!!


:D


Tommy

justus
10-15-2001, 09:21 AM
When my kids leave for the bus, I used to say "Go,Get outta my house,Go on,Get"...I said this most lovingly of course ;)
Now when they leave we say "Ba Baa Ba Ba Ba Baaaaa Baaaa Baaaa Ba Ba Ba Baaaa...Bye"

Totally cool song!!!!Can't hear it enough...can't wait for the CD!


Paige

Garth_FANtasizer
10-15-2001, 09:35 AM
ROFL Mary Liz!

I can almost see Garth the shepard, with his staff, (guitar shaped of course) leading us to the music! :)

Count me as a sheep! Baaaaa Baby!

Counting sheep has just taken on a new meaning for me! LOL

~Ann~

countyfair_85
10-15-2001, 12:08 PM
LOL you liked that comparison Paula...
it was all sparked by Mary Liz...
she's the one that's been out "grazing" in the fields ...:D

Ann...Your gonna kill me with laughter!

A guitar shaped Staff...ROFLOL

Actually, isnt' there a "Staff" relating to Musical terms?

I think it's time you go out into the pasture Ann... :eek:

LOL

-Diane

CheyenneWindRoper
10-16-2001, 01:19 PM
Well guys, I am so happy to provide ewe all with shear delight....I thought ewe might think I was trying to pull the wool over your eyes!

:)
Mary Liz

honky
10-16-2001, 10:51 PM
That's very cool Paige ;)


baaa baaaa... bye!!!!!


Tommy

Scarecrow
10-17-2001, 02:46 AM
Baaa baaa, ba ba ba ba ba, ba ba